Inställt igen

Även denna gång blev vi tvungna att boka om Marockoresan på grund av mig, nu till slutet av mars, nästa år. Och precis som sist blev Madeleine och Susanne grymt besvikna på mig.
 
   - Maaariiiiaaaa! FAN vad DUM I HUVUDUDET du är! Vara rädd för mat när man ser ut som en hemsk och ful benget, hur korkad är du?
   - Se till att äta nu då! (När jag satt och kämpade med en pytteliten potatisbit på tallriken.) NÄHÄ!! Men slipp då! Du VILL ju inte bli frisk!
   - Du är helt jävla PSYCHO!
 
Sådana här kommentarer fick jag ibland höra av mina systrar. För det mesta var de dock något så när förstående. Förutom när det gällde resan, då var de enbart jättearga på mig, vilken jag antagligen också varit om jag befunnit mig i deras kläder. Vi hade ju sett fram emot denna resa i över ett år.
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är ändå väldigt elakt av dom att säga så.

2014-08-13 @ 16:51:46
Postat av: Anonym

Är du under behandlingen på MHE?
Lita på dem!
Livet kan bara vara bättre!
Och du är värd ett bra liv! <3

2014-09-09 @ 13:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0