Marocko?

Marockoresan, som skulle ha gått av stapeln under påsk men som stoppades på grund av min sjukdom, hade vi bokat om till månadsskiftet oktober/november. Vi hade alla trott, så väl mina föräldrar som mina systrar och jag, att jag skulle vara fullt återställd, både i knopp och kropp, tills dess och vi hade alla sett fram emot en semester. Resan hade varit en motivation för mig när jag satt på sjukhuset i Falun, en motivation till att truga i mig alla jävla måltider som jag hatade. Att tänka på resan hade gjort mig glad och hoppfull inför framtiden, även de dagar jag kände mig tjock som en japansk sumobrottare. Tyvärr verkade månaderna ticka på allt för snabbt, sommaren var snart över och vi var redan inne på mitten av augusti. Skulle jag verkligen hinna bli frisk på drygt två månader?
 

Kommentarer
Postat av: bakomfasaden

Hej! Vi har precis gjort en podcast om ångest kring kroppen och det skulle vara jätteroligt om du som har egna erfarenheter vill lyssna på den, kram!

2014-05-06 @ 20:40:15
URL: http://bakomfasaden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0