Citronglass (är människan dum i huvudet?)!

Att visa att jag kunde äta visade sig vara svårare än jag tänkt. När det blev dags för mellis, som blev det första målet jag skulle äta efter att ha tagit bort sonden, kom en sjuksyrra in och ställde fram en skål glass till mig. Vad fan, liksom? Trodde fanskapet till sjuksyrra att jag skulle äta GLASS? Jävla idiot! Jag åt inte en tugga av den livshotande citronglassen. Straffet för min ovilja att äta glass, blev att jag inte skulle få komma hem imorgon, jag skulle bli tvungen att stanna till tisdagen.
 
Någon timme efter melliset som jag inte åt, fick jag ett kostschema av en dietist, där det inte ingick glass som tur var. Istället var det mackor och frukt och andra livsmedel, som dietister verka avguda. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0