Väldigt för många mackor

Tyvärr var inte mellislöftet lätt att hålla. Jag kunde peta i mig en halv macka till mellis nummer två, det kändes mest naturligt för det gör de flesta människor, äter något mellan lunch och middag. Men tre mackor var FÖR mycket, väldigt för mycket. Två stycken kändes fullt acceptabelt men inte tre. Inte så att jag inte ORKADE äta tre mackor, det var enbart frågan om att jag inte vågade. Tänk om jag skulle få ångest! Tänk om jag skulle bli fet!
 
När jag sedan återigen besökte MHE frågade Göran hur det gått med alla måltider och jag var ärlig och sa precis som det var. Jag fick ytterligare en vecka på mig att försöka fixa mellanmålen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0