Anorektikertrix

Anorektiker har mycket fuffens för sig. Gör allt som står i sjukdomens osynliga regelbok för att få i sig så få kalorier och så lite fett det bara är möjligt. Jag var väldigt smart som anorektiker, några knep har jag redan avslöjat men om jag skulle berätta om allt jag gjorde skulle det här inlägget aldrig ta slut. Jag ska i alla fall dra ett exempel på ett trix på hur jag gjorde när vi skulle äta hamburgare (hemmagjorde såklart. Mc Donalds hade gett mig sådan ångsest att jag fått en hjärtattack). Jag tog brödet och ställde mig vid diskbänken så att ingen skulle se, karvade ur innanmätet så att det bara blev "skalet" med frön kvar. Sedan lade jag min hushållspappertorkade hamburgare och något isbergsalladsblad emellan (ingen ketchup - för mycket socker, ingen dressing - för mycket fett, ingen lök för det tyckte jag inte om) bröden och vips så hade jag en till synes helt normal måltid. Att brödet till största del bestod av luft kunde ingen annan än jag, ana. Fiffigt som tusan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0