Nyårsafton

Tre dagar efter min födelsedag, på nyårsafton, kom släkten till oss i Mora. Bantarkusinen har jag berättat om (men hon var hemma på party i Torsby och inte med), men förutom henne har jag fyra kusiner till, varav två i ungefär samma ålder som mig. Sandra och Natalie.
 
Under kvällen, efter nyårsmiddagen satt jag, Sandra och Natalie i mitt rum, pratade och lyssnade på musik (Brittans nya platta som jag fått i julklapp). De fick i skriva i min "Mina vänner-bok", ni vet en sådan där man skriver namn, skola, favoritfärg, vikt, längd, vilken kille man helst vill kyssa, och så vidare. En av kusinerna, den längsta, vägde 42 kg. Jag vägde 43 och var dessutom några äpplen kortare än henne. KRIS! KATASTROF! Jag var fetare än hon! Måste banta HÅRDARE! 
 
Om ni undrar hur det var med Bantarkusinen var det prima. Hon hade slutat banta, börjat äta normalt igen. Skönt för mig, trots att det varit riktigt bra med konkurrens men smalast vinner var fortfarande mitt motto och jag var på god väg och skulle inte ge mig än. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0