Lögnteknik

Mina föräldrar, som var världens tjatigaste, var det helt omöjligt att få bukt på, de skulle ABSOLUT ha mig till att äta mer. Det var bara en sak att göra åt problemet, utveckla en otroligt bra teknik inom knep och lögner. Tekniken hade blivit asbra under vintern och var numer min absoluta specialitet. Jag kunde ta en macka när någon såg, gå in till datorn och stänga dörren, vänta fem minuter (i fall någon skulle komma in och avslöja mig) för att sedan gömma mackfan i en skrivbordslåda. Middagen var också hyfsat lätt att komma lindrigt undan med, den kunde jag oftast ta med mig in på mitt rum för att "äta" samtidigt som jag kollade på favoritserien, inspelat eller live. Mackor är en sak, men att lägga en massa kladdig mat i en skrivbordslåda är varken smart eller fräscht, därför slängdes den ut genom mitt fönster och blev till fågelmat, hur fiffigt som helst. Världens smartaste människa, det titeln ansåg jag mig själv förtjäna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0